Módosítsd a keresett kifejezést.
Próbálj kevesebb szűrőt használni

VISSZA

Az ikonikus sneaker teljesen újraértelmezve – ez a Reebok Classic Leather Legacy

A brit Reebok márka pontosan tudja, hogy érdemes inspirációt meríteni a már bevált megoldásokból, melyek egykor igazi forradalmat robbantottak ki a cipővilágban. Egyik legújabb modelljével visszatér egy klasszikusához a ’70-es évekből, amikor a bő szárú nadrágok uralták az utcákat, a világ pedig a diszkó ritmusára dübörgött. Természetesen arról a modellről van szó, amelyik rohamléptekben hódította (és hódítja meg ma is) a sneakerheadek szívét világszerte, vagyis a Reebok Classic Leather Legacy sneakerről, mely mindegyik színállásában ellenállhatatlan.


Már első ránézésre látszik, hogy ez a lépő a régi Reebok Aztrek modellből, illetve a márka egyik leghíresebb sziluettjéből, vagyis a Classic Leatherből merít. Oldschool stílus, markáns, 3D-s középtalp és 14 (!!!) színállás – mindennek köszönhető, hogy ez a sneaker jelenleg a piac egyik legérdekesebb modellje.


A cipő felsőrésze modern és strapabíró Rip-stop anyagból készült (vagyis nejlonon szövetből, melyet extra, megbízható szálak tesznek erősebbé), illetve puha velúrelemek egészítik ki a sarok és a lábujjak környékén. A cipőt strapabíró természetes bőrből készült részletek teszik teljessé, melyben a gyártó világszerte ismert logója ölt testet kontrasztos színekben, melyek sportos-városi hangulatot visznek a cipőbe. A kényelemről ebben az esetben a kellemes textil, illetve a kissé megnövelt középtalp gondoskodik, mely rezgéselnyelő EVA habból készült, melyet minden típusú talajhoz jól tapadó, gumis futófelület borít.


#WriteYourOwnLegacy a Reebokkal

De van még valami, amitől ez a sneaker igazán különleges – az eredeti dizájnon kívül ugyanis (nézz csak rá az égszínkék verzióra – WOW!) a kicsit sem hétköznapi reklámkampány is megkülönbözteti.


A globális járványügyi helyzet miatt a brit márkát nyugtalanította, hogy egy ilyen nehéz helyzetben lesz-e lehetősége fiatal művészekkel együttműködni, ezért úgy döntött, hogy a fiatalabb nemzedék néhány képviselőjét kéri fel, hogy mesélje el saját történetét a Classic Leather Legacy sneaker segítségével.


Az akció keretében olyan fotók, 3D grafikák, filmek, sőt takarók születtek, melyek segítségével néhány fiatal művész mutatta be saját munkásságát, méghozzá az új lépőhöz, illetve a reklámkampány szlogenjéhez kapcsolódva: „A saját sztoridat minden egyes nap írod – a szenvedélyeddel, munkásságoddal és tetteiddel. Ösvényeket taposol ki, új irányokat határozol meg, határokat lépsz át. Ez a Te saját, különleges sztorid. #WriteYourLegacy”. Többek között a londoni grafikus és művészeti igazgatóval, Chloe Karayiannisszal, a kínai fényképésszel és bloggerrel, Enkakoval, Myles Loftin fényképésszel és rendezővel egyenesen a Nagy Almából, illetve az Indiában dolgozó Somnath Bhatt tervezővel dolgozott a brand. És be kell ismerni, hogy minden olyan reklám, mely a Reebok legkisebb „gyermekét” hivatott promotálni, igazán látványosra sikerült.


És Te készen állsz, hogy elmeséld a világnak saját sztoridat? Ugorj bele a legújabb Reebokba és saját bőrödön fogod érezni, milyen kényelmet, dizájnt és követendő példát testesítenek meg a női és férfi, melyek ebben a szezonban nem hiányozhatnak a ruhatáradból.

Annak érdekében, hogy a webáruházat az igényeidre szabjuk és használatát a lehető legkényelmesebbé tegyük számodra, honlapunkon cookie fájlokat használunk. Az oldalunkat böngészve elfogadod az Adatvédelmi Tájékoztatóba és a Cookie Tájékoztatóba foglaltakat. Szeretnéd meghatározni a cookie fájlok tárolási vagy hozzáférési feltételeit? Ezt a böngésződ beállításainál tudod megtenni.

ELFOGADOM
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]