Infótár

Kérdésed van a szállítással, a cserével, a visszaküldéssel, esetleg a reklamációval vagy a méretekkel kapcsolatban? Take it easy, mindenre válaszolunk. Válaszd ki a megfelelő fület és már meg is van a szükséges infó.

Kérjük, a csomagokat NE a korábbi címünkre küldd. A termékek visszaküldéséhez használd az ÚJ, AKTUÁLIS címet:
SIZEER
No Limit Logistics Kft. (SIZEER RETURN)
Mészárosok útja 6
Warehouse A2, CTP Park V.
2051 Biatorbágy

*A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.

TERMÉKCSERE & ELÁLLÁS
TERMÉKCSERE
A Sizeer.hu webáruház a csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül kicseréli a cipőket és a ruhákat más méretűre. A lenti útmutató szerint kell eljárni akkor is, ha megrendelésedet valamelyik Sizeer üzletben veszed át.
Termékcsere bármely magyarországi Sizeer üzletben
  1. Vidd el az üzletbe a csomagot és a vásárlást igazoló dokumentumot (számla), amit e-mailben kaptál. Valamennyi formalitást a helyszínen kell elintézni.
  2. Ne feledd, hogy a cserélni kívánt terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amilyenben kézhezvételkor volt (nem hiányozhatnak a címkék és nem viselheti használat nyomait). A CSERE NEM A HELYSZÍNEN, VAGYIS NEM AZ ÜZLETBEN TÖRTÉNIK.
Üzletlista
Termékcsere csomagküldés útján:
  1. Nézd meg, hogy a Sizeer.hu érvényben lévő kínálatában szerepel-e az a méret, amire ki szeretnéd cserélni az eredetileg megrendelt terméket.
  2. Töltsd ki a csereigénylő űrlapot, amit e-mailben kaptál.
  3. A termék(ek)et küldd vissza az űrlappal együtt a következő címre:

    SIZEER
    No Limit Logistics Kft. (SIZEER RETURN)
    Mészárosok útja 6
    Warehouse A2, CTP Park V.
    2051 Biatorbágy
    „sizeer.hu– csere” felirattal

    *A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
  4. Miután megkaptuk a csomagot, néhány napon belül (de legfeljebb 14 napon belül), a saját költségünkre elküldjük Neked a kicserélt terméket.
  5. Ha a terméket visszaküldés útján cseréled, a visszaküldéssel járó költség Téged terhel.
  6. Azt javasoljuk, hogy a termékeket futárcéggel küldd vissza (a küldemény biztonsága miatt).
TÖBB MINT 150 ÜZLET EURÓPÁBAN
Visszaküldési / csereigénylő űrlap
ELÁLLÁS
Meggondolhatod magad, és lemondhatsz a sizeer.hu áruházban rendelt termékről indoklás nélkül a csomag átvételének napjától számított 30 napon belül. A lenti útmutató szerint kell eljárni akkor is, ha megrendelésedet valamelyik Sizeer üzletben veszed át.
TÖBB MINT 150 ÜZLET EURÓPÁBAN
Visszáruzás a számlával együtt bármely magyarországi Sizeer üzletben
  1. Válaszd ki az üzletet, amelyikben a visszáruzást le szeretnéd bonyolítani.
  2. A formalitásokat a helyszínen kell elintézned. Elég csak magaddal vinned az e-mailben kapott áfás számlát, illetve a visszaküldeni kívánt terméket.
Üzletlista
Visszáruzás csomagküldés útján:
  1. Állíts ki egy írásos nyilatkozatot a szerződéstől való elállásról! Használhatod a sablont, amit e-mailben kaptál.
  2. Küldd vissza a terméket a vásárlást igazoló dokumentummal (számla) együtt a következő címre:
    SIZEER
    No Limit Logistics Kft. (SIZEER RETURN)
    Mészárosok útja 6
    Warehouse A2, CTP Park V.
    2051 Biatorbágy
    „sizeer.hu – elállás” felirattal
    *A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
  3. A szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot küldd vissza a termékkel együtt. A visszaküldéssel járó szállítási költségek Téged terhelnek. Csomagpontra küldött visszárut, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni
  4. Amennyiben a Megrendelést már kifizetted, az összeget azonnal visszautaljuk a rendelés leadásakor választott fizetési móddal megegyező módon. Ha a Megrendelésed leadásakor utánvétes fizetési módot választottál, a visszatérítési folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, add meg a számlaszámot, amelyre a pénzt utalhatjuk.
  5. Az összeg visszatérítése haladéktalanul megtörténik a szerződéstől való elállástól számított legfeljebb 14 napon belül Ne felejtsd el:

    A Sizeernél több időt adunk a szerződéstől való elállásra és a termék visszaküldésére! Amennyiben fogyasztó vagy, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján bármiféle indoklás megadása nélkül 14 napig állhatsz el a szerződéstől a termék tulajdonba vételétől számítva. Emlékezz rá, hogy felelősséggel tartozol a termék olyan jellegű értékcsökkenéséért, ami a termék jellegén, tulajdonságán és funkcionalitásán túli használatból ered.

    A Sizeernél pluszban minden Vevőnknek lehetővé tesszük, hogy a termék birtokbavételétől számított 30 napon belül elálljon a szerződéstől. Ne felejtsd el, hogy a visszaküldött terméknek az eredeti állapotban kell lennie, kivéve, ha a megváltozása olyan körülmények között történt, ami a rendeltetésszerű felhasználásból ered, ami azt jelenti, hogy a termék jellege, tulajdonsága és funkcionalitása ellenőrzése céljából csakis úgy ellenőrizheted, ahogyan az az üzletben lehetséges (pl. az Ügyfél csak felpróbálhatja a Terméket, de nem használhatja). A fenti elveken nyugvó 30 napos szerződéstől való elállási idő semmilyen módon nem sérti és korlátozza a fogyasztó jogait.
VISSZAKÜLDÉSI / CSEREIGÉNYLŐ ŰRLAP
REKLAMÁCIÓ
2 ÉV REKLAMÁCIÓS IDŐ A SIZEER.HU-N
Minden, a sizeer.hu boltban, általad vásárolt termékkel kapcsolatban megilletnek a Polgári Törvénykönyvben meghatározott termékhibával, az eladó felelősségével kapcsolatos jogosultságok (kellékszavatosság) a vásárlás dátumától számított 2 éven keresztül.
Rövid útmutató:
  1. Állítsd össze írásban a reklamáció bejelentőt! Használhatod, vagy letöltheted az űrlapot ( töltsd le a PDF dokumentumot ).
  2. Küldd el a megreklamált terméket űrlappal együtt a következő címre:
    SIZEER
    No Limit Logistics Kft. (SIZEER RETURN)
    Mészárosok útja 6
    Warehouse A2, CTP Park V.
    2051 Biatorbágy
    „sizeer.hu webáruház – reklamáció” felirattal
    *A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
  3. A panaszodat legfeljebb 14 napon belül kezeljük, annak bejelentésétől számítva.
  4. A panasz keretében a Vevő a következő követelésekkel léphet fel: a termék új termékre cserélése, a termék kijavítása, árcsökkentés, elállás a szerződéstől – amennyiben a termék jelentős hibával rendelkezik.
  5. Ha valamelyik Sizeer üzletben vásároltad a terméket, amire panaszt szeretnél benyújtani, vidd be a vásárlást igazoló dokumentummal (blokk, számla) együtt bármelyik boltunkba. Kollégáink segítenek a panasz kezelésében.
  6. Ha a meghibásodott terméket a sizeer.hu-n vásároltad, a terméket KIZÁRÓLAG A FENTI CíMRE elküldve tudod benyújtani a reklamációdat.
Töltsd le a PDF dokumentumot

Ne felejtsd:

  • A panaszbejelentő űrlap kitöltésével elküldöd a panaszkezeléshez szükséges összes információt (az adataidat, a felfedezett hiba leírását, a szavatosság keretében igényelt követelést).
  • Termék visszaküldésével kapcsolatos költségek Téged terhelnek. Ne felejtsd el, hogy utánvétes küldeményeket az áruház nem vesz át.
  • Jogosnak ítélt reklamáció esetében azok a költségek, amik a termék visszaküldésével kapcsolatban merültek fel, visszatérítésre kerülnek Neked.
  • A http://ec.europa.eu/consumers/odr cím alatt elérhető egy online platform a fogyasztók és vállalkozások között felmerülő viták rendezésére (ún. ODR platform). A platform egy olyan weboldal, ami lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy megismerjék az általános információkat az interneten megkötött szerződések vonatkozásában felmerült jogviták megoldásával kapcsolatban, anélkül, hogy az ügyet bíróság elé kellene vinni (pl. közvetítés vagy választottbíráskodás útján). A platformon keresztül panaszt is intézhetsz egy alternatív vitarendezési testülethez, és csatolhatod a vonatkozó dokumentumokat.
Fizetési módok
Fizetési módok
bankkártyás fizetés
utánvétes fizetés
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS KÖLTSÉG
EXPRESSS ONE, ÁTVÉTEL A CSOMAGPONTOKON, SZEMÉLYES ÁTVÉTEL AZ ÜZLETEKBEN
EXPRESS ONE
  • Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett.
  • A 15.000 Ft összeg alatti megrendelések szállítási költsége 890 Ft.
  • A futárok munkanapokon, általában 08:00-18:00 óra között kézbesítik a csomagokat.
  • Amennyiben a kézbesítéssel kapcsolatban probléma merül fel, a futárok megpróbálhatják felvenni a kapcsolatot az Ügyféllel telefonon.
  • Amennyiben egy rendelés több termékből áll, előfordulhat, hogy a megrendelt termékeket több csomagban küldjük el a Vevőnek.
  • A csomag útját a http://tracking.expressone.hu/ oldalon követheted, miután beírtad a csomag számát, és rákattintottál a „Keresés” gombra.
  • Figyelem! Ne feledd, amennyiben az átvételkor észreveszed, hogy a csomagodat felbontották, vagy sérült a csomagolás, a Futár jelenlétében, a csomag átvételekor vetetheted a kárt jegyzőkönyvbe. Ez később megkönnyíti számunkra a reklamáció elbírálását.
MAGYAR POSTA - FUTÁRSZOLGÁLAT
  • Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett.
  • A 15.000 Ft összeg alatti megrendelések szállítási költsége 890 Ft.
  • A futárok munkanapokon, általában 08:00-18:00 óra között kézbesítik a csomagokat.
  • Amennyiben a kézbesítéssel kapcsolatban probléma merül fel, a futárok megpróbálhatják felvenni a kapcsolatot az Ügyféllel telefonon.
  • A csomag útját a https://www.posta.hu/tracking oldalon követheted, miután beírtad a csomag számát, és rákattintottál a „Keresés” gombra.
  • Figyelem! Ne feledd, amennyiben az átvételkor észreveszed, hogy a csomagodat felbontották, vagy sérült a csomagolás, a Futár jelenlétében, a csomag átvételekor vetetheted a kárt jegyzőkönyvbe. Ez később megkönnyíti számunkra a reklamáció elbírálását.
ÁTVÉTEL A CSOMAGPONTOKON
  • Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett.
  • A 15.000 Ft összeg alatti megrendelések szállítási költsége 890 Ft
  • Lehetségesátvételi pontok: Posta, Postapont, és csomagautomata.
  • A számodra megfelelő időben veheted át a csomagodat.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL AZ ÜZLETEKBEN
  • A szállítás mindig ingyenes (a megrendelés összegétől függetlenül).
  • Amikor a megrendelést részben vagy teljesen összeállítottuk, e-mailben értesítünk.
  • A személyes átvételre az üzletben az értesítéstől számított 7 napig van lehetőséged.
  • Figyelem! Ne feledd, amennyiben az átvételkor észreveszed, hogy a csomagodat felbontották, vagy sérült a csomagolás, az üzlet Dolgozóinak jelenlétében, a csomag átvételekor vetetheted a kárt jegyzőkönyvbe. Ez később megkönnyíti számunkra a reklamáció elbírálását.
HOGYAN VÁLASSZUNK MÉRETET?
A MEGRENDELÉSEK TELJESÍTÉSI IDEJE
3-7 MUNKANAP
A megrendelések átlagos teljesítési ideje 3 munkanaptól 7 munkanapig terjed onnantól számítva, hogy a Vevőnek el lett küldve a szerződést tartalmazó visszaigazolás.

Megjegyzés: Ha átvételkor észreveszed, hogy a csomagodat kinyitották vagy a csomagolás sérült, akkor ne feledd, hogy a csomag átvételekor, a Futár jelenlétében van lehetőséged kárfelvételi jegyzőkönyvet írni. Ez segítségégünkre lesz később a reklamáció értékelésében.
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});$(document).ready(function() { $('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_loyaltyClubJoin').change(function(){if($(this).is(':checked')) {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1704_0').attr('required', '');} else {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1704_0').removeAttr('required');}});});$('.b-cart_summation .m-cartOptions_itemSummary').each(function() {var newtext = $(this).html().replace('enp.cart.phone.country.prefix', ''); $(this).html(newtext);});$('.js-contact-chat').on('click', function() { window.location.replace('http://sizeer.hu/chatbot'); })[/script]