Válaszok a leggyakrabban feltett kérdésekre:
A webáruházunkban vásárolt terméket kicserélheted, vagy visszaküldheted az átvételétől számított 30 napon belül, azzal a feltétellel, hogy nincs rajta használat nyoma. Hogyan? Add le valamelyik üzletünkben, vagy küldd el erre a címre:
SIZEER
No Limit Logistics Kft. (SIZEER RETURN)
Mészárosok útja 6
Warehouse A2, CTP Park V.
2051 Biatorbágy,
„sizeer.hu – csere/visszaküldés”
*A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
Mindent megteszünk, hogy a pénzvisszatérítés és a csere gyorsan és gond nélkül történjen. Általában nem vesz igénybe egy hétnél többet onnan számítva, hogy a csomag megérkezett a raktárunkba. Kiárusítás vagy megnövekedett értékesítési időszakban ez az idő valamivel kitolódhat, de a szabályzatnak megfelelően nem lépheti túl a 14 napot.
Sajnos nincs rá lehetőség, hogy a terméket egy drágábbra cseréld, még ráfizetéssel sem. Mit tehetsz ebben az esetben? Küldd vissza a megvásárolt terméket, és egyszerűen vedd meg a Téged érdeklő, drágábbat.
A megrendelések átlagos teljesítési ideje 3 munkanaptól 7 munkanapig terjed, onnantól számítva, hogy a Vevőnek el lett küldve a szerződést tartalmazó visszaigazolás.
Gyors és biztonságos szállítást biztosítunk. A rendelések kézbesítése futárcég közvetítésével történik.
- A csomagot kérheted házhozszállítással egy általad megadott címre,
- vagy rendelheted a csomagot egy megjelölt Sizeer üzletbe, ahol személyesen átveheted. Ebben az esetben a rendelést csak előzetesen online, bankkártyával van lehetőség kifizetni.
A megrendelések átlagos teljesítési ideje 3 munkanaptól 7 munkanapig terjed.
A termék visszaküldésével.
Töltsd ki a panaszbejelentő űrlapot, amit a megrendeléssel kaptál, vagy töltsd le innen! Mellékeld a megreklamált termékhez és a vásárlási bizonylathoz (számla)! Biztonságosan csomagold be, aztán pedig küldd vissza erre a címre:
SIZEER
No Limit Logistics Kft. (SIZEER RETURN)
Mészárosok útja 6
Warehouse A2, CTP Park V.
2051 Biatorbágy, „sizeer.hu – reklamáció” felirattal
Fontos információ: A panaszt maximum 14 napon belül kezeljük. Ha emellett a típusú panaszügyintézés mellett döntesz, a szállítási díj Téged terhel. Ha a panaszt jogosnak ítéljük meg, visszatérítjük a költséget.
Ha nem értél el a megrendelés utolsó lépéséhez, ami a megrendelés visszaigazolásáról szól, az azt jelenti, hogy a fizetés nem történt meg (nem lett leemelve az összeg a számládról), vagy valamilyen okból nem sikerült befejezned a vásárlást. Mi a teendő ilyen helyzetben? Azokhoz a megrendelésekhez, amiknél nem történik meg a fizetés közvetlenül a rendelés leadása után, nem foglaljuk le a terméket. Ahhoz, hogy befejezd a vásárlást, adj le új rendelést és fizesd ki!
Küldj egy e-mailt a fizetést igazoló bizonylatról az info@sizeer.hu címre. A lehető leggyorsabban tisztázzuk a helyzetet, de a türelmedet kérjük! Eltarthat néhány órától egészen néhány munkanapig.
Minden, a sizeer.hu webáruházban vagy Sizeer üzletben vásárolt termék a vásárlásától számított 2 éven belül, és a hiba felfedezésétől számított nem több, mint 2 hónapon belül megreklamálható.
Az elérhető méretekről szeretnél érdeklődni? Mi sem egyszerűbb! Küldj egy e-mailt az info@sizeer.hu címre, amiben megadod a Téged érdeklő terméket és a méretet, vagy válaszd az online beszélgetést az ügyfélszolgálatos kollégánkkal! Átnézzük Neked az egész készletet, és visszajelzünk a termék elérhetőségével kapcsolatban.