Termékcsere
A Sizeer.hu webáruház gond nélkül kicseréli másik méretűre a cipőket, vagy ruházati termékeket az eredeti megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül.
Rövid útmutató:
1. Nézd meg, hogy a Sizeer.hu érvényben lévő kínálatában szerepel-e a termék abban a méretben, amire ki szeretnéd cserélni az eredetileg megrendelt terméket.
2. Töltsd ki a csereigénylő űrlapot, amit e-mailben kaptál, vagy letöltheted innen is.
3. A termék(ek)et küldd vissza az űrlappal együtt a következő címre:
SIZEER
No Limit Logistics Kft. (SIZEER RETURN)
Mészárosok útja 6
Warehouse A2, CTP Park V.
2051 Biatorbágy
„sizeer.hu – csere” felirattal
*A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
4. Miután megkaptuk a csomagot, néhány napon (de legkésőbb 14 napon) belül, a saját költségünkre elküldjük Neked a kicserélt terméket.
5. A termék visszaküldésével járó költség Téged terhel.
6. Azt javasoljuk, hogy a termék(ek)et futárcéggel küldd vissza (a küldemény biztonsága érdekében).
A termék visszaküldése és a szerződéstől való elállás
Rövid útmutató:
1. Állíts ki egy írásos nyilatkozatot a szerződéstől való elállásról! Használhatod a sablont, amit e-mailben kaptál, vagy letöltheted az űrlapot innen (a PDF dokumentum letöltése).
2. Küldd vissza a terméket a vásárlást igazoló dokumentummal (számla) együtt a következő címre:
SIZEER
No Limit Logistics Kft. (SIZEER RETURN)
Mészárosok útja 6
Warehouse A2, CTP Park V.
2051 Biatorbágy
„sizeer.hu – elállás” felirattal
*A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
3. A vásárlástól minden esetben úgy tudsz elállni, hogy a csomagot elküldöd a raktárunkba. A szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot küldd el a termékkel együtt.
4. Ha a megrendelést utánvéttel fizetted és megadod a bankszámlaszámod, akkor a megadott bankszámlaszámra kapod vissza az összeget. Ha az elektronikus Przelewy24 rendszeren keresztül fizettél, akkor ugyanarra a kártyaszámra küldjük vissza az összeget, melyről a megrendelés ki lett fizetve.
5. Az összeg visszatérítése haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül megtörténik.
Ne felejtsd el:
A Sizeernél több időt adunk a szerződéstől való elállásra és a termék visszaküldésére! Amennyiben fogyasztó vagy, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján bármiféle indoklás megadása nélkül 14 napig állhatsz el a szerződéstől a termék tulajdonba vételétől számítva. Emlékezz rá, hogy felelősséggel tartozol a termék olyan jellegű értékcsökkenéséért, ami a termék jellegén, tulajdonságén és funkcionalitásán túli használatból ered.
A Sizeernél pluszban minden Vevőnknek lehetővé tesszük, hogy a termék birtokbavételétől számított 30 napon belül elálljon a szerződéstől. Ne felejtsd el, hogy a visszaküldött terméknek az eredeti állapotban kell lennie, kivéve, ha a megváltozása olyan körülmények között történt, ami a rendeltetésszerű felhasználásból ered, ami azt jelenti, hogy a termék jellege, tulajdonsága és funkcionalitása ellenőrzése céljából csakis úgy ellenőrizheted, ahogyan az az üzletben lehetséges (pl. az Ügyfél csak felpróbálhatja a Terméket, de nem használhatja). A fenti elveken nyugvó 30 napos szerződéstől való elállási idő semmilyen módon nem sérti és korlátozza a fogyasztó jogait.
A Sizeer.hu áruházban vásárolt termékeket érintő reklamáció
Minden, a Sizeer.hu webáruházban általad vásárolt termékkel kapcsolatban megilletnek a Polgári Törvénykönyvben meghatározott termékhibával, az eladó felelősségével kapcsolatos jogosultságok (kellékszavatosság) a vásárlás dátumától számított 2 éven keresztül.
Rövid útmutató:
1. Állíts össze egy írásos reklamáció bejelentőt! Használhatod a sablont, amit e-mailben kaptál, vagy innen is letöltheted az űrlapot (töltsd le a PDF dokumentumot).
2. Küldd el a megreklamált terméket az űrlappal együtt a következő címre:
SIZEER
No Limit Logistics Kft. (SIZEER RETURN)
Mészárosok útja 6
Warehouse A2, CTP Park V.
2051 Biatorbágy
„sizeer.hu – reklamáció” felirattal
*A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
3. Panaszodat legfeljebb 14 napon belül kezeljük, annak bejelentésétől számítva.
4. A panasz keretében a Vevő a következő követelésekkel léphet fel: a termék új termékre cserélése, árcsökkentés, elállás a szerződéstől – amennyiben a termék jelentős hibával rendelkezik.
Ne felejtsd el:
- A panaszbejelentő űrlap kitöltésével elküldöd a panaszkezeléshez szükséges összes információt (az adataidat, a felfedezett hiba leírását, a szavatosság keretében igényelt követelést).
- A termék visszaküldésével kapcsolatos költségek Téged terhelnek. Ne felejtsd el, hogy utánvétes küldeményeket az áruház nem vesz át.
- Jogosnak ítélt reklamáció esetében azok a költségek, amik a termék visszaküldésével kapcsolatban merültek fel, visszatérítésre kerülnek Neked.
A http://ec.europa.eu/consumers/odr cím alatt elérhető egy online platform a fogyasztók és vállalkozások között felmerülő viták rendezésére (ún. ODR platform). A platform egy olyan weboldal, ami lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy megismerjék az általános információkat az interneten megkötött szerződések vonatkozásában felmerült jogviták megoldásával kapcsolatban, anélkül, hogy az ügyet bíróság elé kellene vinni (pl. közvetítés vagy választottbíráskodás útján). A platformon keresztül panaszt is intézhetsz egy alternatív vitarendezési testülethez, és csatolhatod a vonatkozó dokumentumokat.