REEBOK SPORTCIPŐK – HONNAN JÖTT A NÉV?
A Reebok cég igazi úttörő a sportmárkák között. Története a XIX. századig nyúlik vissza, ami a piac hasonló márkáinak rangidősévé teszi. Kezdetben egy kis üzem volt, ahol kézzel készült, tüskés cipők gyártásán fáradoztak. Ez az archaikus sportcipő prototípus akkoriban igazi gyöngyszem volt a sportolóknak, akik szívesen viselték a Foster család – a márka alapítói – által kínált cipőket. Cipőik még a leghíresebb futókat is szolgálták az 1924-es nyári olimpiai játékok alatt. Ennek különleges történetét (a sportmárkával a háttérben) örökítette meg később a Tűzszekerek című film. Egy ilyen reklám után a családi cég további átalakulásokon ment át, és ezekkel együtt felmerült a további változások iránti igény. Kevesen tudják (még a legelvakultabb Reebok rajongók közül is), honnan is ered a márka neve – közvetlenül egy dél-afrikai antilop fajtától. Joe (az egyik alapító) egy szótárban talált rá, amit gyerekkorában nyert egy versenyen. A dél-afrikai szürke antilop tudta nélkül lett világhírű a világ egyik legnagyobb sportmárkájának szimbólumává válva.
R mint Reebok és rohamtempó
A márka fejlődésében döntő lépést jelentett a dél-amerikai piacra való belépés pillanata. Minden nagyon feltűnésmentesen kezdődött. A Reebok cipőkön véletlenül megakadt az egyik amerikai sportcipő forgalmazó szeme, és annyira megtetszettek neki, hogy úgy határozott, átviszi őket az óceánon. Ott pedig már egyik esemény jött a másik után. Amikor a fiatal amerikaiakat magával ragadta az aerobik láz, a Reebok speciális női cipő vonallal állt elő, egy évvel később pedig már 170 országba exportálta termékeit! A márka sikere a hatékony reklámkampányokban is rejlik. A Reebok régi rajongói még emlékeznek a fűző nélküli sportcipő kampányra. A cipőket szén-dioxiddal töltötték meg, ami miatt az áruk meglehetősen túlzó volt, azonban a sikeres kampánynak köszönhetően a cipőt rögtön elkapkodták. Hasonló volt a helyzet a „Vagyok, aki vagyok” kampánnyal, amely arra buzdította a fiatalokat, hogy keressék saját „énjüket”, egyben felpörgette a márka legújabb modelljeinek eladását.
Reebok – a trendek látnoka
A Reebok márka rendkívüli, sőt egyenesen látnoki képességeinek köszönhetően tudta sportpiaci helyzetét kiépíteni, és fenntartani. A cég előre látta, mekkora divat lesz az aerobik, aminek köszönhetően termékei csaknem minden szélességi fokra eljutottak. Csalhatatlan szimatuk volt hozzá, hogy mi érdekli a testmozgást kedvelő, sportoló nőket, aminek gyümölcse külön női és külön férfi cipők megalkotásaként érett be, de nem maradtak ki a gyerek modellek sem. Ezen kívül a Reebok nem csupán a sportoláshoz viselt cipők trendjéhez tudott tökéletesen alkalmazkodni, hanem a mindennapi, utcai viseletre szánt cipőkéhez is. Sneakerei töretlen népszerűségnek örvendenek. Jelenleg a márka a streetwear divat megteremtésére összpontosít, összekapcsolva a sport és divat, de még a zenei élet elemeit is. Ezért a Reebok reklámkampányaiba nemcsak a sportolók kapcsolódnak be, hanem a fiatalok példaképei és zenészek is.
Népszerű modellek
A márka manapság számos emblematikus cipőjére lehet büszke, amiket szinte mindenki egyből felismer. Itt vannak elsőként a Reebok Classic kollekció kultikus cipői. Bőr felsőrész, puha textilbélés és 100%-os rezgéselnyelést biztosító talp – garantált az egyszerű elegancia és a kényelem. A Reebok Classic megjelenés minden szetthez passzol. Egy másik népszerű modell a Reebok Princess. Fehér, vagy fekete – mindkét színnek nagy a rajongótábora. Puha frottír anyaggal bélelt belső rész, EVA habból készült talp – a Princessek minden körülmények között helytállnak. Nézz be valamelyik üzletünkbe vagy online shopunkba, és válaszd ki a Hozzád illő ikont.
Válaszd ki a Reebok cipők típusát:
Nézd meg a népszerű Reebok kollekciókat:
Nézd meg a Reebokhoz kapcsolódó kisokosokat: