Egy retró klasszikus, melybe beleszeretsz - ellesse sportos, női ruházati termékek
Az olasz márka története a múlt század feléig nyúlik vissza, amikor Perugia egyik lakosa - Leonardo Servadio szabó úgy döntött, hogy egyszer s mindenkorra megváltoztatja a sportos ruhák minőségét és arculatát, egészen pontosan a síruhákét, melyek szerinte akkoriban nem voltak megfelelőek. Hiszen ki más ismerhetné annyira a jól megválasztott anyagokat, mint egy olyan ember, akinek a szabás-varrás szó szerint a kisujjában van.
Bár a cég kezdetei elsősorban a sí- és teniszruhákhoz kapcsolódtak, az ellesse márka tulajdonosai a potenciális Vásárlók egyre növekvő érdeklődésének hatására úgy döntöttek, hogy jelentősen bővítik kínálatukat és gyümölcsöző kapcsolatba fognak a streetwearrel, melynek eredménye többek között a nálunk kapható ellesse női ruházati termékcsalád.
A jellegzetes retró stílust és a semmivel össze nem téveszthető logót nemcsak a stílusos outfitek rajongói szerették meg, hanem a világsztárok is, például Will Smith, Mick Jagger vagy Fabolous. Sajnos, köztudott dolog, hogy „a konkurencia nem alszik” és az olasz márka kénytelen volt az olyan piaci óriások árnyékába húzódni, amilyen a Nike és az adidas.
Egy legenda újjászületése - az ellesse nagy visszatérése
Csakhogy az olasz temperamentum nem hagyta magát, és az ellesse már 2010-ben visszatért, méghozzá igazán stílusosan. A figyelemfelkeltő reklámkampány női és férfi ruházati termékei, illetve a kiegészítők gondoskodtak róla, hogy a cég felkavarja az állóvizet, különösen a streetwear-imádók körében, akiket a márka új portfóliója vett célba. A sportos teniszruhákat kényelmes pólók, melegítő nadrágok, pulóverek és dizájnos cipők váltották fel, melyek retro szellemiséget tükröztek.
Arról, hogy az olasz márka az évek múlása ellenére is tökéletesen helytáll, mi sem tanúskodik jobban, mint hogy minden szezonban új női ruha kollekcióval jön ki, mely színvilágával és részletgazdagságával hódít, amilyen például a Sheldo pulóver ujján végigfutó, logózott csík, vagy az ellesse T-shirt Anat crop top kétszínű felsőrészének emblematikus logója.
Bár az olasz gyökerekkel rendelkező márka még nem olyan népszerű, mint a konkurens cégek, minden arra utal, hogy ez a helyzet bármelyik pillanatban megváltozhat, hiszen egyre nő azoknak a köre, akik imádják oldschool outfitjeik részévé tenni az ellesse női kollekciójának tagjait. Ha Te is bírod a prémium minőségű termékeket, akkor mindenképp csekkold a márkát!