Miért olyan népszerű az adidas X_PLR?


Klasszikus hoodie, stílusos sildes sapka, esetleg egy ultrakényelmes sneaker – talán érdemes megkockáztatni a kijelentést, hogy minden streetwear rajongó szekrényében rá lehet akadni legalább egy, adidas logós termékre. Világszerte milliók őrültek meg a kultikus német márka kiváló minőségű cipőiért, ruháiért és különleges kiegészítőiért. Hogyan történt mindez? Honnan jön a következő sneaker modellek, mint amilyen az adidas X_PLR ilyen óriási népszerűsége? Nézd meg!


Az adidas márka cipői, vagyis a német márka meghódítja a magyar piacot


Rendben van, hogy világszerte népszerű, de érdemes elgondolkozni azon, hogy a német márka (és ezzel együtt az adidas X_PLR modell is) minek is köszönheti hihetetlen népszerűségét nálunk. A köznyelv kiváló információforrás arról, ami az adott társadalomban történik. Például MultiSport kártyád van, a kútra mégy tankolni, googlizol, de másik keresővel, nem azzal a kis ablakossal? A tulajdonnevek köznévi funkcióban való használata elég gyakori nyelvi jelenség, ami érdekes információkat nyújthat a márkáról. Gondolkoztál már valaha azon, hogy miért azonosítjuk gyakran az adidast a sportcipővel? Pillanatnyi nyelvi trend, tudatlanság vagy figyelmetlenség? Ennek az érdekességnek a gyökerét mélyebben kell keresni. Az adidas magyarországi története éppen a rendszerváltás körüli időszakra tehető. Az első üzlet 1987-ben nyitott meg, a rendszerváltás előtt, a második pedig 1990-ben, a rendszerváltozást követően. Így a márka az élet megváltozásához, valami újszerűhöz, egy jobb élet perspektívájához kötődött. Az első bolt megnyitásakor kígyózó sorok vártak az adidas termékekre – a német gyártó akkoriban luxusnak számító termékeket kínált, amik beszerzéséről addig nem is álmodozhattak az emberek. Habár azóta sok idő eltelt, az olyan modellek népszerűsége, mint amilyen az adidas X_PLR, annak bizonyítéka, hogy a német brand rendkívüli hírneve országunkban továbbra is töretlen!


Egy márka, aminek történelme van – az ilyet szeretjük!


Az adidas X_PLR óriási népszerűségéhez biztosan hozzájárul a maga a cég iránti általánosan nagy érdeklődés is. Egy dolgot pedig biztosan ki lehet jelenteni – a sneakerheadek imádják a nagy történelemmel rendelkező brandeket! Tudtad, hogy a népszerű német cég már csaknem 100 éves hagyományokkal rendelkezik? Már a múlt század 20-as éveiben a két Dassler fivér úgy döntött, hogy a profi sportolók igényeire szabott cipőt készít. És sikerült nekik! A családi műhelyből startoló cipő Németország és az Egyesült Államok válogatottját szolgálta az olimpiai játékok alatt. Innentől a cég egyre csak népszerűbbé vált. Óriási lépés volt számára az a reklám is, amit a Run DMC együttes zenészei biztosítottak. A „My adidas” című számukkal még nagyobb lelkesedést és a sportcipők iránti még nagyobb érdeklődést generáltak a szegényebb kerületek lakói között. És mi van a jellegzetes három csíkkal? Érdekes, hogy eleinte a csíkokat egyedül azért helyezték el a cipőn, hogy… stabilizálják az egész felsőrész szerkezetét, és megvédjék azt az eldeformálódástól. A három csíkból álló adidas elem csak később vált a márka általános ismertetőjegyévé, ami az adidas Originals levelek mellett a cég hivatalos logója lett. Ma már minden sneakerüket, köztük az adidas X_PLR-t és minden ruhát vagy kiegészítőt ez a három csík díszíti.




Egy lépés a jövő felé


Az adidas márka rendkívüli népszerűségét a saját termékeihez való innovatív hozzáállásának is köszönheti. „Ha nem vagy egy lépéssel mások előtt, akkor visszafelé lépsz!” – ennek a mottónak a szellemében az adidas tervezői folyamatosan új technológiai megoldásokon dolgoznak, hogy biztosítsák a brand szerelmeseinek a maximális kényelmet és a tökéletes, városi dizájnt. A beépített Microspacer rendszerrel ellátott cipő, ami a talpon elhelyezett kis kijelző formájában jelenik meg, vagy a klasszikus adidas Adicolor modell, ami teljes mértékben személyre szabható? Ezek az ötletek nem maradhatnak észrevétlenek! Innováció, úttörő megoldások és a sneakerheadek szükségleteire való ráérzés – az adidas márka éveken keresztül bizalomra és csodálatra tett szert az egész világon, és az eredmény olyan modellek formájában jött el, mint az adidas X_PLR, ami az egyik leggyakrabban választott cipő a streetwear által képviselt lezser stílus szerelmeseinek körében.


Az adidas X_PLR – a német brand vezető modellje


Valamikor egy szerény kis cipészműhely, ma már gigantikus holding, ami a világ egyik legnagyobb sportcipő és ruházati termék gyártója – az adidas márka nagy utat járt be, de ezzel még nincs vége a dolognak! A brand tervezői megállás nélkül újabb és újabb streetwear gyöngyszemeket mutatnak be, amik között valamikor egy ideje megjelent a dizájnos adidas X_PLR is. A cipő helyből ezernyi sneakerhead szimpátiáját nyerte el minden szélességi körön. Szereted a városi kísérleteket, de időnként inkább a klasszikus megoldásokat helyezed előtérbe? Az adidas X_PLR pont Neked való modell! A minimalista külső és az univerzális színállás miatt minden hétköznapi szettben helytáll. A kultikus sneaker minden verziójának oldalpaneleit a híres három adidas-csík díszíti, ezért biztos lehetsz benne – minden outfit, amiben ez a cipő játssza a főszerepet, tökéletesen fog mutatni! A kivételesen puha bélés megakadályozza a fájdalmas hólyagok kialakulását, az antibakteriális Ortholite betét pedig gondoskodik a frissesség érzetről még hosszú viselés során is. Az egész egy kiválóan tompító, EVA habos talpon fekszik, aminek köszönhetően minden lépés igazi élvezet lesz! Pontosan ennek köszönhetően a modell number one ugyanúgy a városi stílus női, mint a férfi és legfiatalabb generáció képviselőinek. Azon töprengsz még, hogy miért olyan népszerű az adidas X_PLR? A válasz egyszerű! Kifogástalan tompítás, tökéletes kényelem és klasszikus dizájn – ez a modell mindezt ötvözi! Válaszd ki a kedvenc adidas X_PLR-ed és hódítsd meg a nagyvárosok utcáit a saját stílusodban!



adidas x_plr
[script]$(document).ready(function() {$(window).scroll(function() { if ($(window).width() > 1024) {if($(this).scrollTop() >= $('.b-footer').offset().top - 1000) {$('.sidebar').addClass('is-sticky');} }}); });[/script]
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});$(document).ready(function() { $('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_loyaltyClubJoin').change(function(){if($(this).is(':checked')) {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1704_0').attr('required', '');} else {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1704_0').removeAttr('required');}});});[/script]